Історія одного замовлення
Ранній телефонний дзвінок, номер не визначився... Трохи сумбурна розмова з якої начебто зрозуміло, що є невелика проблема, з якою ми можемо допомогти володарю приємного баритону. Київ, вулиця Гончара 26-б, як на сайті? Так все вірно! Трохи пізніше, все ж таки, починають мучити сумніви в правильності сприйнятої інформації. Подушки 1х1 метр? Вишивка із двох сторін? Чесно? І чи потрібно все замовлення зробити в єдиному стилі при цьому не повторюючи візерунків вишивки? І щоби український стиль? І щоб ручна робота? І наступної п'ятниці? Чи реально? Внутрішній голос мені казав, що замовлення реальне і треба ВЖЕ починати діяти (дуже вдячна моєму багаторічному досвіду криза-менеджера). Ще до запланованої зустрічі у шоу-румі, я замовила достатню кількість домотканого полотна та сплатила його. На той момент терміни все одно здавалися нереальними. Адже до моменту розкрою та пошиття, необхідно полотно простягати при високій температурі і відгладити. А плюс ще врахувати час доставки, Таймер увімкнувся… Увечері, у шоу-румі, ми довго обговорювали варіанти виконання замовлення. Незмінними залишилися лише терміни виконання - 5 днів і розміри подушок. Обом сторонам було зрозуміло, що вишити за цей термін "з нуля" таку кількість не реально, тому вирішено було брати пошиті подушки розпарювати їх і використовувати готову вишивку. Довелося відмовитись від ідеї двосторонньої вишивки. І дві з двадцяти подушок необхідно вишивати все-таки "з нуля"! Розпороти, відпарити, підготувати полотно, створити нові вишивки. Розкроїти. Пошити. На все про все 5 днів! Помчало!
Людські можливості безмежні!
Все вдалося! Замовник задоволений та щасливий!
Що ще потрібне для щастя?